BREAKING NEWS

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Μηνύματα συμπαράστασης

Η Ελλάδα αντιστέκεται στα σχέδια της κλεπτοκρατίας και του ξεπουλήματος, η Ελλάδα θα νικήσει!
  • Ζητάω συγγνώμη από τον εαυτό μου και από την Ελλάδα που έπρεπε να φτάσω 33 ετών για να αποκτήσω πολιτική συνείδηση. Είμαστε μαζί σας! Σταύρος Π.
  • Συγχαρητήρια παλικάρια, είμαστε μαζί σας και είμαστε χιλιάδες. Κανείς δε περισεύει στον αγώνα για την Ελευθερία. Βαγγέλης Κ.
  • Από την επανίδρυση του κράτους του Καραμανλή, τα λεφτά υπάρχουν και τα Ζάππεια του Σαμαρά έχουμε 5 χιλιάδες αυτοκτονίες... 5000 φέρετρα... όση προπαγάνδα και να κάνουν στο κενό θα πέσει... Νίκος.
  • Ονομάζομαι Μάγδα, είμαι 27 χρόνων και παλεύω να τελειώσω το μεταπτυχιακό μου. Σας παρακαλώ κάντε κάτι να αλλάξουν τα πράγματα εσείς που έχετε το θάρρος και την πυγμή. Έχω αντιληφθεί ότι θέλουν να διώξουν όλους τους Έλληνες και δη τους νέους απο την πατρίδα μας και να την γεμίσουν με λαθρομετανάστες. Εσείς έχετε το θάρρος και όλοι σας στηρίζουμε. Κουράγιο και το κεφάλι ψηλά!
  • Αν κάποιος "γκουγκλάρει" τη λέξη "Διαφθορά" θα δει να περιγράφεται η Ελληνική επικαιρότητα από κάθε άποψη ΠΛΗΝ της Χρυσής Αυγής. Είμαι εξοργισμένη. Είμαι τελειόφοιτη Νομικής. Αγγελική Κ.
  •  Κρατάτε γερά μη μασάτε.εγώ δεν σας ψήφισα άλλα μετά από αυτή τι προβοκάτσια και τα καραγκιοζιλίκια που σας έκαναν, θα σας ψηφίζω μέχρι να πεθάνω. Γιώργος.
  • Τον καιρό που κάνατε τις αιμοδοσίες, όταν μοιράζατε τρόφιμα και ρούχα, σκιζόντουσαν κάτι κανάλια τύπου star και mega  να κάνουν ανάλογες κινήσεις. Τώρα που εμποδίζουν τη Χρυσή Αυγή να βγει να κάνει κοινωνικό έργο, είδατε κανέναν να βγει να μοιράσει τίποτα. Ούτε τον πυρετό τους δεν μοιράζουνε. Αθηνά Σ.
  • ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ ΒΓΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙ.ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΜΜΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕΙ ΤΙΑ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΡΟΜΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ! Φώτης Φ.
  • Πολλοί που θα ψηφίσουν ΧΑ, λένε ψέμματα στις δημοσκοπήσεις, ότι θα ψηφίσουν ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ! Έφη Μ.
  • ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΘΥΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ! Ιωάννης Δ.
  • Η μία... έχει το παιδί να σπουδάζει στην Αμερική λέγοντας σε εμάς "ο κάθε γονιός κοιτάζει το καλύτερο για το παιδί του".... ο άλλος... ιδιωτικός παιδικός σταθμός με ετήσια δίδακτρα που φτάνουν τις 6.600 ευρώ.. και λέει "ρατσιστή" όποιον δεν θέλει να στέλνει το παιδί του σε δημόσιο παιδικό γιατί τα αλλοδαπά είναι περισσότερα... και μετά απορούν γιατί θα ψηφίσουμε Χρυσή Αυγή. Δημήτρης.
  • ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΕ... ΑΝΕΒΑΙΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ... ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟ Κ ΠΙΟ ΠΟΛΥ... ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ... ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ... Νίκος Κ.
  • Τους χαιρετισμούς μου απο την Χαλκιδική. Η αδελφή μου σας παρακολουθεί από το εξωτερικό και στις εκλογές θα έρθει να ψηφίσει ΧΑ. Να είστε καλά! Νίκος Β.
  • ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑ Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΕΔΩ! ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΩ. ΧΑΡΗΣ, ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ.
  • Όταν σας ακούει κάποιος δεν είναι απλά μαζί σας αλλά θέλει να σας ακολουθήσει σε αυτον τον τίμιο αγώνα που κάνετε. Γι' αυτό σας φιμώνουν και σας θέλουν μέσα στην φυλακή. Στέφανος Β.

Share this:

 
Copyright © 2014 ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates